detská izba (3) domov (23) family (7) iné (3) kuchyňa (9) ocenenia (2)

17. mája 2012

Zmena....


Zmena, síce malá, ale istá....Možno si pamätáte čo tam bolo predtým...opäť som to poňala po svojom, ako zvyčajne. Rebrina išla dole a na radu prišli moje "vetešácke" rámy a........spokojnosť je na mieste :-)




Keže som pár dní doma, marodím, bolia kosti, svaly, celý človek, predsa len dnes zasvietilo slnko....ako iste viete som hokejový fanúšik a dnešný zápas bol senzačný priam ozdravovací ( aspoň na chvíľu ma nič nebolelo ) :-)))))))))) fákt....


                                              SLOVENSKO - KANADA

                                                               4  :  3


                                                              
.......... dovidenia v sobotu duše moje ....................................................... Kami

4 komentáre:

  1. Sice malá,ale krásná změna!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj také maličkosti potešia však? pekný deň Michaela.........Kami

      Odstrániť
  2. Ahoj Kami, dnes zablúdila na Tvoj blog a veľmi sa mi u Teba páči. Presne moja šálka kávy. Perfektné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kami, krasna zmena. Velmi efektni a prece tak jednoduche. Hezky den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť