detská izba (3) domov (23) family (7) iné (3) kuchyňa (9) ocenenia (2)

29. apríla 2011

Z iného súdku, tentokrát z detskej...

Trošku som zvečnila našu detskú izbu, teda mojich dievčat :) už ich omrzela zelená farba stien, tak snáď tohto roku sa do toho pustíme. Prosby sú rôzne od červenej s tigrovanou tapetou po ružovo-fialové pruhy :-(  Dilema je, ak jednu izbu musia obývať dve rôzne osobnosti s 5-ročným rozdielom. Ako ma poznáte, ja by som určite ladila do biela s jemnými pastelovými farbami, Tildami, srdiečkami... ako zo severských blogov, hmmm... Najradšej by chceli osobitné izby, ale bohužiaľ to nejde.........možno raz.....poznáte vetu: Snívajte s nami?...




5 komentárov:

  1. Kami, jak tak koukam na tve stranky, tak jsem si jista, ze si s tim velice dobre poradis :o) A pokojicek je pekny i ted! Krasny vecer, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veselá izbička, Kami, dievčatá sa v nej určite cítia dobre a to, že sú spolu, má i svoje plusy. Sny sa plnia, aj keď niekedy len sčasti. Sama o tom niečo viem:)
    Pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kati a Janka, nejako si poradíme...hlavne aby boli dievčatá spokojné ( ako ich poznám, tak opäť na 2 roky :-))......pekný zbytok víkendu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Kami, už som komentovala na mmb, ale aj tu sa stretávame, tak sa patrí nakuknúť a pochváliť Tvoju snahu, už sa teším, keď to bude vo finálnej podobe
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily ďakujem za pochvalu, ale kedy to bude? to teda netušíííím :-)

    OdpovedaťOdstrániť