detská izba (3) domov (23) family (7) iné (3) kuchyňa (9) ocenenia (2)

29. januára 2012

Skúška :-)



... alebo, ako som dohovárala. Komu? No predsa foťáku :-) po včerajšom príspevku mi nedalo, a tak som tíško dohovárala ( samozrejme, aby ma nikto nevidel ). Skúšala som odfotiť moju ďalšiu "veteš" a nejaké to kuchynské zátišie :-) Fotky nič moc, ale aspoň niečo.

 A tu je moje staro-nové asi 13-ročné kreslo. Pre mňa najpohodlnejšie na svete.  Nanovo očalúnené prikrývkou Indira a jednými šikovnými rukami...( nie mojimi ). Dievčatá majú diplomatický zákaz naň sadať :-)))

 Pekný deň,duše moje........ Kami

2 komentáre:

  1. Kami fotečky jsou dobré a ta první sbírečka bílých věciček je nádherná!!!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kami, ešte že sa nechal prehovoriť. Krásne kúsky z kuchyne.

    OdpovedaťOdstrániť